Пошуковий запит: (<.>A=Груць Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Груць Г. М. Значення феномену віри у формуванні особистості студентів [Електронний ресурс] / Г. М. Груць // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2014. - Вип. 43. - С. 71-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2014_43_8
|
2. |
Груць Г. М. Розвиток духовної культури студентів: історико-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / Г. М. Груць // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 1. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_1_6
|
3. |
Груць Г. М. Проблеми духовного розвитку сучасної студентської молоді: міфи і реалії [Електронний ресурс] / Г. М. Груць // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 2. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_2_17
|
4. |
Груць Г. М. Теоретичні засади розвитку суспільного дошкільного виховання у педагогічній спадщині С. Ф. Русової [Електронний ресурс] / Г. М. Груць // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_2_12 Проаналізовано теоретичні засади розвитку суспільного дошкільного виховання у педагогічній спадщині видатного українського педагога, державного та громадського діяча С. Ф. Русової. Охарактеризовано систему засадничих принципів, розроблених ученою для наукової організації роботи дошкільних закладів. З’ясовано сутність використання цих принципів у роботі дошкільних закладів освіти.Проанализированы основы развития общественного дошкольного воспитания в педагогическом наследии известного украинского педагога, просветителя С. Ф. Русовой. Охарактеризована система основополагающих принципов, разработанных ученым для научной организации работы дошкольных учреждений. Выяснена сущность использования этих принципов в работе дошкольных учебных заведений.The article analyses the theoretical foundations of the development of social preschool education in the pedagogical legacy of the outstanding Ukrainian pedagogue and teacher Sofiya Fedorivna Rusova. It is characterized the system of basic principles elaborated by the scientist for the scientific organization of preschool educational institutions’ activities, ascertains the essence of these principles in the functioning of preschool institutions.
|
5. |
Груць Г. Роль гуманітарних дисциплін у формуванні духовної культури студентської молоді [Електронний ресурс] / Г. Груць // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. - 2015. - Вип. 20(1). - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpfsp_2015_20(1)__12
|
6. |
Груць Г. Слово як сакральний символ: педагогічний aспект [Електронний ресурс] / Г. Груць // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". Педагогіка. - 2015. - Вип. 37. - С. 94-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvdzphp_2015_37_13
|
7. |
Груць Г. М. Формування національної мовної особистості засобами гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / Г. М. Груць // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 2. - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2015_2_27
|
8. |
Груць Г. М. Основи формування духовної культури студентської молоді [Електронний ресурс] / Г. М. Груць // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2013. - Вип. 1. - С. 122-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2013_1_25
|
9. |
Боднар О. Специфіка делегування повноважень із використанням концепції Кайдзен у закладі загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / О. Боднар, Г. Груць, М. Вуйцік // Імідж сучасного педагога. - 2022. - № 3. - С. 20-28.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.07.2024 р., через 64 днів
|